Ik probeer tussenvoegsel als een apart 'field' te gaan gebruiken maar loop tegen twee dingen aan.
Ik kan bij Leads het nieuwe veld 'tussenvoegsel' aanmaken en in de verschillende lay-outs plaatsen, dat gaat goed. Als ik dan de naam A. Van den Berg wil invoeren zet ik dus 'van den' in het tussenvoegsel veld en 'Berg' in het Name veld.
Als ik dan vervolgens overschakel naar de 'list view' van Leads of naar de 'detail view' van een bepaalde lead dan staat er bovenaan: A. Berg. Dus zonder de 'van den'. Op de een of andere manier wordt dat veld dus samengesteld uit de velden voornaam en achternaam, maar wordt mijn nieuwe veld 'tussenvoegsel' daarbij niet meegenomen.
Heeft iemand een idee waar je kunt bepalen hoe dat werkt zodat ik Tussenvoegsel in die samenstelling kan toevoegen?
Eigenlijk geldt eenzelfde vraag voor Huisnummer. Nu is de eerste adresregel: straat inclusief het huisnummer. Als ik dat splits door een nieuw veld 'huisnummer' te maken dan wordt het huisnummer niet meer meegenomen in de samenstelling van het adres...
Mis ik iets of kan het gewoon niet en kan ik ophouden met experimenteren?
Iedere hulp is welkom.
Karin

LinkBack URL
About LinkBacks

Reply With Quote

Bookmarks