Hallo,
Wederom een lastig probleem, ik merk dat bij rapportages als men een tussenregel (enter) heeft gebruikt in een call notitie dat de rest van de informatie die volgt (zowel de callnotitie als de rest van de verdere informatie) verdwijnt. Nu is het nog niet zo heel erg want we hebben 8 projecten met 12 accountmanagers dus een beetje handwerk is niet heel erg. Maar we willen voor het eind van het jaar er nog 15 man bij en paar projecten dus dan gaat straks al mijn tijd daar in zitten :P en ik heb eigenlijk wel iets beters te doen dan elke keer handmatig dingen toe te voegen..
Heeft iemand ervaring hiermee?
Ik denk dat het komt omdat ik het exporteer als CSV bestand en dat je aangeeft dat een "newline" een row delimiter is. Maar hoe kan ik voorkomen dat de calls er niet goed uitkomen? Ik heb iedereen al gedwongen om geen speciale tekens te gebruiken omdat het nog wel eens wat wilt verstoren maar ik denk niet dat men zonder de enter toets kan, en het lijkt mij niet dat het niet mogelijk is om dit er gewoon goed uit te krijgen toch?
Alvast bedankt!
Tim

LinkBack URL
About LinkBacks

Reply With Quote

Bookmarks