Hej!
Undrar om någon har fått igång E-post funktionen.
har provat allt numen får det inte att funka
/Cilla
Hej!
Undrar om någon har fått igång E-post funktionen.
har provat allt numen får det inte att funka
/Cilla
Hej
Du skriver inte vad du har för problem?
Som sagt jag har provat att ställa in e-post grejen, har ställt in mina uppgifter från loopia men inget fungerar har också provat att använda deras smtp mail men inte det fungerar heller.
med andra ord jag vet inte hur man ska ställa in det, finns det någon guide eller så?
/Cilla
just nu står det detta:
Varningar: Inkommande E-post kan inte fungera utan IMAPs c-client libraries aktiverade/kompilerade tillsammans med PHP-modulen. Kontakta din administratör för att lösa detta.
/Cilla
Hej. Har själv inte provat att använda E-post funktionen ännu. Kollade runt lite och under Admin finns länken:
"Inkommande E-post". Lite längre ner (Längst nere till höger) finns "Personligt Mail Konto" vars default värde är -- Ingen --. Prova att ändra det till "Ja" och se om det fungerar.
Har ingen aning om det hjälper..men värt ett försök.
Vet att det är för tillfället endel problem med Eposten i allmänhet för SugarCRM 5.0. Vet inte om de löst det ännu eller inte. Så du är nog inte ensam om att det strular.
Hittade detta som kanske kan hjälpa dig något.
Wiki - Inbound Email
/eNZo
Ett nytt University session on Configuring Email Settings finns nu. Är en guide för inställning av Email. Kanske kan hjälpa.
/eNZo
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks